• Stichting AAP

Gastenboek

  • 10-05-2017 - Wat een fijn bedrijf. Wij hadden een zelf samengesteld krabpaal...  lees meer
  • 25-10-2016 - Vandaag krabpaal MAXIMILIANUS ontvangen en gemonteerd. Super kwaliteit en monteren...  lees meer
  • 29-08-2016 - Zoals op de foto te zien zijn onze katten Morris...  lees meer
Plaats een bericht

FAQ

Wij hebben de meest voorkomende vragen (Frequently Asked Questions) op deze pagina gezet en getracht deze te beantwoorden.

  
  

algemeen

Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken voor vragen?

  • Middels de mail kunt u 24 uur per dag ons bereiken. U krijgt dan zo spoedig mogelijk antwoord op uw mail. Let op! Binnen 2 dagen moet u een reactie van ons hebben gehad. Mocht dit niet gebeurd zijn, neemt u nogmaals de moeite om contact met ons op te nemen.       info@dekattenkrabpaal.nl
  • Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen het beste na 17.00 uur tot 22.00 uur. In de weekenden en schoolvakanties tussen 08.00 en 22.00 uur. De volgende telefoonnummers hebben wij ter beschikking:                        06 55 817 459           06 4777 9891           0344 795 220

Zijn er acties of kortingen?

  • Wij kiezen er voor de kosten zo laag mogelijk te houden. In principe is de korting die andere bedrijven aanbieden in ons assortiment opgenomen door een vaste lage prijs aan te bieden. Boven een bestelwaarde vanaf € 150,00 wordt uw bestelling gratis binnen Nederland verzonden (uitgezonderd van voeding en grit)

Kan ik mijn bestelling retourneren?

  • In overleg is dit mogelijk. De kosten voor retourneren betaalt u zelf. Let op! De door ons gemaakte verzendkosten, zullen wij niet retourneren. 
  
  

bestellen

Op welke manier(en) kan ik mijn bestelling doorgeven?

  • Via de winkelwagen: U selecteert de producten die u wilt aankopen in uw winkelwagen. Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Als uw bestelling compleet is, kunt u uw bestelling bevestigen, door de stappen van de winkelwagen te doorlopen.
  • Per email: U kunt uw bestelling ook u in een email plaatsen. Geeft u dan aan wat uw wilt bestellen (hoeveelheid, eventueel kleur en maat). Tevens willen wij u vragen om in deze email uw gegevens door te geven (naam - adres - email). Ons emailadres is: info@dekattenkrabpaal.nl
  • Telefonisch: Mocht u de voorkeur hebben om telefonisch te bestellen, is dat uiteraard mogelijk. Ons telefoonnummer is: 06 - 55 817 459     /     06 - 4777 9891     /     0344 - 795 220

Is er een minimum of maximum bestelwaarde?

  • Er is geen minimum of maximum bestelwaarde. Een bestelling boven de € 150,00 heeft een voordeel (uitgezonderd van voeding, grit en cadobon). Boven een bestelwaarde van € 150,00 wordt uw bestelling gratis verzonden binnen Nederland. 

 Informeren jullie mij als de bestelling uitgevoerd is?

  • Ja, zodra uw bestelling door ons verwerkt wordt, zullen wij dit melden.

Hoe krijg ik de bestelling bij mij thuis?

  • Afhalen: Uw bestelling is op afspraak bij ons op te halen.
  • Verzenden: Uw bestelling wordt middels PostNL/DHL gratis verzonden binnen Nederland (bestelling moet € 150,00 of meer zijn, uitgezonderd van voeding en grit)
  • Bezorgen: uw bestelling wordt thuis bezorgd waarbij bezorgkosten worden berekend. 

Kan ik mijn bestelling veranderen nadat ik hem verzonden heb?

  • Indien u aangeeft dat de bestelling veranderd moet worden nadat u deze aan ons heeft doorgegeven kan dat, mits de bestelling nog niet door ons is besteld en verpakt. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Het is mogelijk uw bestelling te annuleren, zolang deze niet betaald is.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

  • Ongeacht de manier waarop u uw bestelling heeft geplaatst krijgt u van ons een mail met daarin een overzicht van uw bestelling. 

Er zit geen factuur bijgevoegd aan het pakket, wat nu?

  • Onze pakketten worden pas verstuurd indien het verschuldigde bedrag van de bestelling aan cado-online.nl is overgemaakt. De factuur heeft u dan al ontvangen (per mail) en is daar dan ook mee afgehandeld.

Kan het bezorgadres afwijken van het factuuradres?

  • Ja, dat is mogelijk. Geeft u dit dan duidelijk aan ons door.

Het product dat ik wil is momenteel niet aanwezig bij jullie, kan ik het toch bestellen?

  • Ja, wij zullen u na uw bestelling informeren over de levertijd van dit product.

 

  
  

betalen

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

  • U heeft bij ons de mogelijkheid om op de volgende manier te betalen: overmaken vooraf  en betalen bij afhalen. Deze keus wordt u in het winkelwagen proces aangeboden. 

Kan ik bij jullie met iDEAL betalen?

  • Wij zijn met deze mogelijkheid bezig. Wij hopen deze service snel aan te kunnen bieden.

 

  
  

verzenden

Welke verzendservice gebruiken jullie?

  • cado-online.nl gebruikt PostNL en DHL als verzendservices.
    Beide verzendservices leveren bij u aan huis.

Welke tarieven hanteren jullie voor verzenden?

  • Het tarief voor verzenden binnen Nederland is 6,50 euro. Dit is voor een bestelling met een gewicht tot en met 30 kg. en een bedrag onder de 150 euro.
    Boven de 150 euro is de verzending binnen Nederland gratis.
    Bij een bestelling boven het gewicht van 30 kg. maar onder het bedrag van 150 euro. zullen wij 2 pakketten aanbieden bij de verzendservice. De verzendkosten komen dan opv13 euro.
  • Het tarief voor verzenden naar België is 10 euro. Dit is voor een bestelling met een gewicht tot en met 30kg. Wanneer het gewicht boven de 30 kg. komt zullen wij 2 pakketten aanbieden bij de verzendservice. De verzendkosten zullen dan op 20 euro komen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

  • Wij houden u op de hoogte van alle bijzonderheden en handelingen omtrent uw bestelling. Wanneer uw bestelling wordt verzonden met PostNL of DHL dan krijgt u van ons de pakketgegevens per mail toegestuurd zodat u uw pakket kunt volgen op de betreffende site. 

Hoe lang duurt het verzenden?

  • Zodra het openstaande bedrag op de rekening van cado-online.nl is bijgeschreven wordt het pakket zo spoedig mogelijk bij PostNL/DHL aangeboden, (weekend en feestdagen uitgezonderd). U krijgt dan de pakketgegevens per mail toegestuurd zodat u uw pakket kunt volgen. Bij beide verzendmogelijkheden wordt gewoonlijk de dag na aanbieden de bestelling geleverd.
    LET OP! Hierbij geldt dat uw bestelling bij ons voorradig is. Mocht uw bestelling niet voorradig zijn, zullen wij u dit melden. De uiterlijke levertijd zal dan 6 weken zijn.
  
  

krabpalen

Kunnen de krabpalen en krabbenodigdheden worden bekeken?

  • cado-online.nl is een webwinkel en heeft geen showroom waar de krabpalen staan opgesteld. Het is eventueel op afspraak mogelijk om onze privé krabpalen te bekijken en daarnaast kunnen wij u meenemen naar onze voorraad om onze producten te laten bezichtigen.

Welke doorsnede hebben jullie sisalpalen?

  • De sisalpalen zijn er in twee verschillende doorsneden: 8 cm en 11,5 cm.

Wat is de maat van jullie verbindingsmateriaal?

  • Onze tussen- en eindschroeven hebben een diameter van 8 millimeter (M8). Dat geldt voor zowel de dunne als de dikke sisal palen.

Kan ik de sisalpalen op iedere gewenste lengte krijgen?

  • cado-online.nl heeft, voor zowel de 8 cm als de 11,5 cm dikte sisalpalen, de volgende vaste maten in het assortiment: 26,5 cm  -  38 cm  -  44,5cm  -  56,5 cm  -  80 cm
  • Daarnaast is het mogelijk om, tot 80 cm, elke gewenste lengte te verkrijgen.
  • Tevens kunnen de sisalpalen onderling met elkaar worden verbonden zodat u optisch een sisalpaal kunt krijgen die tot het plafond komt.

Wat zijn de kosten van een sisalpaal op maat?

  • Om dat bedrag te bereken neemt u de prijs van de eerstvolgende vaste lengte boven de gewenste maat en daar komt € 3,00 extra bij. Voorbeeld: Gewenste maat 70cm met een doorsnede van 11,5 cm, beige sisal. De vaste lengte daarboven is 11,5 x 80 cm welke € 21,95 kost. De kosten voor de speciale maat worden dan: € 25,50 + € 3,00 = € 28,50.

Mijn krabpaal heeft verbindingsmateriaal met een doorsnede van 10 mm (M10), kan ik jullie sisalpalen gebruiken?

  • Ja, dat kan! Wij hebben verbindingsstukken die een verloop hebben van M10 naar M8. Deze kunt u tussen de huidige en onze sisalpaal plaatsen, waardoor deze aan elkaar gekoppeld zijn.

Kan ik mijn krabpaal zelf samenstellen?

  • Het is inderdaad mogelijk om een krabpaal naar eigen wens samen te stellen. Bij het onderwerp krabpaalonderdelen  vindt u alle losse onderdelen op één pagina.

Kan ik een bestaande krabpaal van jullie aanpassen naar mijn wensen?

  • Ja, u kunt een bestaande model aanpassen naar eigen wens. U kunt daar bij denken aan het weghalen of bijplaatsen van een onderdeel of het veranderen van de dikte van de sisalpalen.

Is het mogelijk speciale maatvoering in grondplaat en plateaus te verkrijgen?

  • Ja, u kunt uw wensen aangeven en wij passen de krabpaal voor u aan of maken de krabpaal naar de gewenste maatvoering die door u wordt aangegeven.
  • Indien u dus een grotere of dikkere grondplaat wenst is dat geen probleem. Ook de grootte en dikte van de ligplateaus kan worden aangepast.
  • Verder is het mogelijk om totaal af te wijken van de gegeven voorbeelden en kunt u opteren voor ovaal of rond opgezette krabpalen. 

Zijn de krabpalen makkelijk zelf op te zetten?

  • Ja! U kunt bij iedere geleverde krabpaal een tekening met gegevens krijgen, om de krabpaal op te zetten volgens voorbeeld. Ook kunt u voor hulp bij de filmpjes kijken. Deze zijn te vinden onder de link krabpalen.

Welk gereedschap heb ik nodig om een krabpaal op te zetten?

  • Voor onze krabpalen gebruikt u een schroevendraaier en een priem/schaar. Eventueel een trap om de plafondpaal tegen het plafond te kunnen bevestigen.

Is het zwarte touw echt sisal?

  • Neen, het zwarte touw is van kunststof en heeft het voordeel dat het niet ‘ kruimelt’  zoals het echte natuurlijke sisal dat wel doet. Het is minstens zo sterk als het echte natuurlijke sisal. Het zwarte touw geeft een geheel andere uitstraling aan uw krabpaal en zal zeker niet misstaan in de meeste huishoudens. Het zwarte touw is door en door zwart gekleurd, dat betekent wanneer de kat er aan krabt het ook zwart blijft.

Hoe worden de sisalpalen gemaakt?

  • De sisal palen van cado-online.nl worden totaal verlijmd en machinaal opgebonden. Daardoor zit het sisal zo sterk om de paal heen dat het niet mogelijk is het touw naar beneden te trekken.

Wat is de doorsnede van het sisal?

  • De doorsnede van het gebruikte sisal voor zowel de zwarte als de beige palen is 8 mm.

Hoe werkt de plafondspanner?

  • Met de plafondspanner klemt u de paal tegen het plafond. Onze spanners hebben een breed kunststof  oppervlak dat tegen het plafond komt. Het plafond wordt beschermd door een stoffen machette welke in de kleur van de stof van de krabpaal wordt bijgeleverd.
  
  

cadobon

Kan ik cadeaubonnen krijgen?

  • U kunt onze cadobonnen kopen met een waarde die door u in te vullen is (minimaal 5 euro). U bepaalt dus zelf de waarde van de cadobon. De waarde van de cadobon is dat wat u betaalt heeft voor de bon. De cadobon is een jaar lang geldig na aankoop en in te wisselen op alle artikelen, ook op de aanbiedingen en afdeling uitverkoop. Ook kunt u de cadobon inleveren in de stand tijdens de kattenshows.

Hoe schrijven jullie een cadobon uit ?

  • cado-online.nl schrijft tweemaal dezelfde cadobon uit. Eén maal voor u en één maal voor de administratie van cado-online.nl

Hoe kan ik de cadobon gebruiken ?

  • Bij contante betaling: U levert de cadobon in, eventueel aangevuld met het resterende bedrag.
  • Bij girale betaling: U vermeldt de code én het bedrag van uw cadobon bij uw overschrijving, tezamen met uw klantnummer en factuurnummer van uw factuur. De code staat rechts onderaan de cadobon en bestaat uit een naam en 3 cijfers. Het bedrag van uw factuur vermindert u met het bedrag van uw cadobon .

Hoe controleert jullie of de cadobon geldig is en de juiste waarde heeft?

  • cado-online.nl controleert middels de code van uw cadobon. De code correspondeert met de andere helft van uw cadobon die in bezit is van cado-online.nl, waarop de juiste waarde vermeld staat.
  
  

pension

Welke inentingen heeft mijn kat nodig?

  • Uw kat moet elk jaar geënt worden tegen niesziekte en om het jaar tegen kattenziekte. Wij vragen niet om een enting tegen Chlamydia. De enting mag niet ouder zijn dan 1 jaar en dient minimaal 2 weken voor het logeren in ons pension toegediend te zijn. Let erop dat de enting niet verloopt tijdens het verblijf van uw kat.

Kan ik voor mijn kat zijn eigen eten meenemen?

  • Ja zeker. Wij vragen u juist om de eigen voeding voor uw kat mee te nemen.

Mag ik speelgoed en zijn eigen dekentje meenemen?

  • Ja, wij vinden het belangrijk dat uw kat zich snel bij ons op zijn gemak voelt. Door zijn eigen dekentje, mandje en speelgoed mee te nemen, is de kans groot dat dit sneller zal gaan.

Wat moet ik meenemen voor mijn kat?

  • Wij vragen aan u om voeding, entingboekje (paspoort), favoriet dekentje en speelgoed mee te nemen. Als uw kat medicatie gebruikt, natuurlijk deze ook mee geven. En eventueel een lekkernij zoals snoepjes.

Mijn kat krijgt elke avond een zakje natvoer, kan dat bij jullie ook?

  • Ja natuurlijk! Geeft u mee wat uw kat gewend is en wij zullen dit zo goed mogelijk door zetten.

Zit mijn kat bij andere poezen?

  • Nee. U huurt eigenlijk de logeerkamer. Deze kamer is dan geheel alleen voor uw kat(ten).

Vragen jullie extra kosten als mijn kat extra verzorging nodig heeft, zoals medicatie of vachtverzorging?

  • Nee. Wij willen geen extra kosten vragen als uw kat extra verzorging nodig heeft.

Zijn jullie in staat om mijn kat op vaste tijden zijn medicatie toe te dienen?

  • Ja. Wij zijn in staat om allerlei soorten en manieren van medicatie toe te dienen. Wij hebben ervaring met insuline spuiten, neusdruppels, oogzalf, pillen geven, enz. Zeker het toedienen van insuline moet op vaste tijden gebeuren. Wij zullen de tijden van thuis zoveel mogelijk door gaan voeren.

Wanneer zijn jullie open en kan ik mijn kat komen brengen of ophalen?

  • Wij hebben geen openingstijden voor ons logeerhuis. U kunt uw kat op afspraak op elke dag van de week op gepaste tijden komen brengen of ophalen.

Kan mijn kat tijdens zijn logeerperiode naar buiten?

  • Nee, uw kat heeft geen gelegenheid om naar buiten te gaan bij ons. Wel kan uw kat naar buiten kijken. Voor het raam staat een krabpaal waar hij op kan zitten/liggen.

Kan ik zelf eerst bij jullie komen kijken, voordat ik mijn kat inschrijf?

  • Natuurlijk! Maakt u hiervoor een afspraak bij ons.

Hoe ziet de verzorging van mijn kat in uw logeerhuis eruit?

  • Van 's ochtends tot 's avonds hebben wij de radio aan in het pension. Wij verversen het water 2x daags, als ook de kattenbak 2x daags. Het eten zullen wij hanteren zoals uw kat dit gewend is. Als hij/zij het voortdurend tot zijn beschikking heeft, zullen we dit 's ochtends en 's avonds bijvullen. Anders zullen we de tijden aanhouden die hij/zij gewend is. Na 1 of 2 dagen nadat uw kat bij ons is gebracht, zullen wij elke dag de kamer schoonmaken en stof zuigen. Dit is afhankelijk van hoe uw kat op de stofzuiger reageert. Uw kat krijgt de aandacht hoe hij/zij dit het liefst heeft. Spelen, knuffelen, op schoot liggen, enz. Als uw kat niet voortdurend onze aandacht wil, zullen wij geregeld wat gaan lezen bij hem/haar. Medicatie verzorging of andere speciale verzorging zullen we toepassen specifiek op uw kat.

de KattenKrabpaal.jpg

Aanbieding

HENGEL PURRFECT FLOWER € 4,95 € 2,95